Ahad, 27 Mei 2018

IFTAR W GENG LANGKAWI

Assalammualaikum ...

Tamatnya kelas semester 4 masuk lah
bulan yang sangat mulia iaitu Bulan Ramadhan
Alhamdulillah walaupun struggle jugak nak habis
assingment yang banyak ditambah pulak
dengan group yang selfish so aku macam biasa
malas nak ambik tahu dah ..

Plan dari minggu lepas so jadi tak jadi belakang kira
katanya nak iftar sesama tetapi masing-masing busy
so aku macam malas nak plan if free on ja
Kalau plan memang tak jadi apa la jawabnya
Haa kalau korang nak tahu ini geng langkawi
Boleh throwback balik entry 2016 aku letak title Langkawi

Then nama pun tak plan haa semua kedai fully reserved la jawabnya
nasib ada satu kedai siam apa entah untuk kitaorg basahkan tekak
so dah order air semua agak lewat jugak la berbuka
Then kitaorg p solat dekat masjid dulu
sementara tunggu redha orang kat kedai

Fikri ajak p steamboat dah nama pun tak reserved
memang tak bersteamboat la jawabnya so
aku plan jom la makan ayam penyet wong solo
Masa tu pukul lapan malam dah so orang pun
dah beransur balik
Alhamdulillah dapat jugak makan nasikkk

Tetiba Fikri buka cerita kita ni macam
masa dekat Langkawi haritu laa cari hotel last minit
nasib laa ada jugak and aku pinat terdiam
weh betul ah hahahahaha tak plan kan
so semua benda kelam kelibut lah ..

Cadangnya nak iftar dekat dataran putrajaya tapi
hujan lebat itu yang tak book kedai apa pun
main serbu je kira okay laa even agak
kelakar tapi kitaorg relax je takade kecoh ..

Nak jadi cerita time tu jugak kereta tak dapat start
aku mampu gelak je laa
Ingat kelakar ke dah la takada kedai nak berbuka
then kereta tak hidup hahahahaha
Finally bila relax kejap baru kereta dapat start ...
After two years baru jumpa lepas ni taktahu laa bila
pulak nak jumpa lagi memasing busy betul




0 comments:

Ģ