Sabtu, 14 Januari 2012

PAHIT KELAT SWEET SOUR




gelak gelak lekas bagi semua usus besar usus kecik ampa
terkeluaq abeh , oke fine aku nur imanina zainuddin
tak reti bawak moto, but ampa tunggu nanti aku bagi mata ampa
terbeliakk naeh aku tak main la moto aku main keta nah so bekpi la dekat aku 
nak gedik p ambik lesen moto ka syg oi , payahh la ada manusia jealous 
aku duit banyak tak tau nak buat apa dah , aku dah p sedekah 
dekat semua rumah kebajikan kat malaysia ni so ada saki baki
duit aku ni jadi aku pun ambik la lesen walaupun aku sedar aku tak pandai bawak moto.
oke aku memang suka poyo --'

'Bawak moto tak reti tak pyah ambik lesen la haha'

Anouncemmnt statment di atas untuk orang jealous dekat i . 
ignore kan , asalkan dia bahagia bersama boifrend mangkuk ayun pendek kemetot dia.

Hari ini mak aku dengan baik hatinya bagi aku online huuu
so aku nak story ehemmm , tadi kann ada training untuk
semua pengawas smkkb , woww memang aku tabik hormat lah
different gila lah dengan sekolah lain walaupun so far
mula mula uishhh agak bad macam tentera then lama-lama rasa wahh
best terbaik semua ada now aku dah boleh buka suara aku
sesuka hati maktokwannenek aku dont be shy again !

Pastu p la tuisyen bestari alahaiii dengan pening kepala
tambah lagi pening sebab bau asap rokok bebudak tak cerdik dalam
tuisyen tu isap bodoss !sory -.-
dah la ramai mak aii tak best langung ! aku tak mau tuisyen situ dah .
aku nak p tuisyen lain tapi tak tau tuisyn mana yang bawah 20 orang
alaihai susah sungguh hehh .aku tak sebijak anda aku mengaku =='
Ada cadangan ? sila chat dekat sayaaaa ! :))

One more , jenih ikut suka hati sedapp mulut telinga hidung dia ja
bagi number fon aku kat orang , taksuka orang macam ni
seriously , nak number aku ka nak bagi kat sapa-sapa ka nak sebarkan satu
malaysia ka bagi tahu aku dulu noh jangan main statment 'lantak aku lah'

Assalamualikum . .

0 comments:

ΔΆ