Sabtu, 4 Januari 2014

SELAMAT HARI JADI IMANINA YG KE-19

Assalammualaikum ....


Apa habaq oqang kedah ? taubat aku rindu gila baqhiang
dekat hampa semua fizah , putri , salfatin , fakhiera , tasha , ruby ,
pinat , jeera , hanium , arif , zahin , semua lahhhh tak laqat nak tuleh
haha . Sumpah tak muhong aku qenduu gilaaa dekat hampa semua.
Ingat bulan Januari aku teringat hari ni lah tarikh aku berangkat
p PLKN . Rinduuu sangat rinduuu aleena , meen , aton , husni
dan semua geng Charlie . Tapi perasaan rindu aku lagi kuat
apabila teringat keluarga , aku rindu adik aku hat suka berkelai
dengan aku .La ni dah masuk asrama dah dia , takpa adik , semoga
tabah laa alang dok jauh paham takpa takpa kita ni senasib redha okay.


Sebenarnya hari ini genaplah 19tahun aku lihat dunia .Alhamdulillah
aku masih mampu bernafas , aku masih boleh tersenyum , aku
masih mampu untuk meneruskan kehidupan di dunia ini.
Terima kasih Ya Allah.
Terima kasih kepada semua yang wish dan pekena aku.Thankyou
very much kepada geng DPNT Sem 02 .Korang memang thorbaikkk .
Takpa takpa nanti aku pekena korang balik. Wait and see.
Memang best mandi pelbagai warna , rasa dan bau air tadi .
Terima kasih kepada geng rakan facebook ! Terima kasih semua
yang mengenali diri ini acewahh formal pulak . Apapun
aku dah sangat menghargai dan bersyukur kerana korang masih
ingat tarikh kelahiran aku . Seriously aku nak nangis , aku rindu
kawan-kawan aku masa dibangku sekolah . Arghhhhhh
sangat rinduuu !

Thankyou Asikin Omar UPMKB 

Thankyou Azwa , Amar , Saha  UPMKB

Thankyou Shah & Aziem UPMKB

Thankyou so much Khairull Aziem Zakaria (UPMKB)

Thankyou fakhiera SMKKB

Thankyou so much love you Syafinaz (SMJ)

Thankyou Pritty UPMKB

Thankyou Ateh ! sibling 

Thankyou Maisarah (SMJ)


Thankyou Puteri UPMKB

Thankyou Hazira (SMJ)

Thankyou Najihah UPMKB

Thankyou Syahmie UPMKB

Big thankyou for my mother coz you , i can see the world
ILOVEYOUSOMUCH

Thankyou Fitri Izzati UPMKB

Thankyou Facebook friends



Again Pet thankyou

Thankyou cousin chik zuhaili , faezah upmkb and senior kak raihah smkkb

Thankyou Fizah SMKKB
Thankyou Ayong my sister 

Thankyou B.Chaq siblings

Thankyou Ayah Amirul UPMKB

Sambut makan Pizza Hut pun okay , best dengan korang semua yang sudi
join dengan bubur hijau lagi.Thankyou Puteri , Pet , Azwa dan lain-lain.
Tak lupa kepada roomate Farhana dan kawan paling giles Asikin.




Terima kasih daun keladi korang semua , Shah , Saha , Farhana , Asikin
dan dalang-dalangnya.Sampai masa turn aku pulak bagi
kaw kaw dekat korang.Wait and see yer.Tak sangka dan tidak aku duga
nasib aku sebegini jadinya .Ini disiang hari aku kena mandi dengan
pelbagai campuran air yang dirancang rumet sendiri.Thankyou
Farhana Ismail kerana menjadi segala ketua dalang.











Seterusnya , di malam hari , tujuan turun KK hanya ada tiga perkara
iaitu nak discuss BBI bersama Naim dan Farhana , nak ambil
game dan movie dekat Aiman aka Syns Aiman dan nak ambil
pendrive dekat Khairull Aziem.Itu sahaja tujuannya turun KK.
Tak terfikir sikit pun semua ini.Satu tujuan selesai dalam pukul
10malam iaitu discuss dengan dekan Naim , beress !
Game dan movie masih otw nak habis , yang aku paling
marah dia ni ambil pendrive ka buat pendrive .Tanya si Aiman,
kejap lagi sampai lahh tu .Okay Imanina sabar . Dah nak pukul
11malam KK pun nak tutup jugak , tanya si Asikin buat muka slumber
macam tak ada perasaan .Sangat geram apa lagi aku call yeahh , okay agak
terkesima sebentar 'saya tengah baca yassin jap g call balik'.
Allah ! masa tu muka agak cuak , ishh buang tabiat kaa ?
Takpaa orang nak jadi baik kann tak salah , aku mengadu dekat Asikin,
Ikin buat tak tahu lagi panas hati aku ni haa.

Dahh pukul berapa aku geram sangat , okay hiburkan hati,
aku call Arif kawan sekolah aku yang di johor !
Yeahhh rinduuu sangat dekat hang Arif oi .Tengah dok cakap
fon si Aziman dengan muka Ya Allah , macam sedih pun ada ,
dengan Ikin yang tak ada senyum apa tarik aku p dekat tingkap KK.
Seriously terkejut , takut , rasa bersalah semua laa bila nampak rumet
yang hilang dari KK ,Farhana dengan Amar ada dekat bawah
then pegang kotak kek dengan hujan lagi.Serius nak nangis,
aku memain saja kot , rasa bersalah sangat sangatttt .
Aku tak nak turun bawah tapi dipaksa Aziman dengan Ikin,
then Ikin cakap'Ima , itu ziman yang beli kek tu ,tak kesian ke
dekat ziman , jom turun' .Aku tengok muka si Aziman sedihh
gilaa .Okayy aku turun tapi still hati tak tenang , aku cakap
dekat ziman 'Aziman aku memain ja ishh hang ni'.

Fine ! dah sampai , nak bergambar bagai pulak .Aku masih blur
dengan perasaan bersalah , orang cakap diri dekat situ , aku ikut ja,
memang sangat dugu masa tu.Tapi ada juga fikir kenapa nak
tangkap gambar ada kedudukan bagai pulak .Okay lupakan Imanina.
Bersyukur Aziman beli kek ni haa.Dan aku tak perasan
masa bila Farhana dan Ikin yang berdiri sebelah aku tadi
untuk bergambar takada ! Nampak kan aku ni gila kamera aishh -.-
Imanina kau sepatutnya buang tabiat itu okay.Pesan untuk dirir sendiri.
Sungguh aku tak perasan Aziman tepuk tangan bagai.Sebab
aku selalu tengok ziman buat macam itu so memang tak ada syak langsung.


Dan akhirnya muncul yeahh Zaid bersama Aziem .Okayy tak tahu nak
tulis macam mana.Perasaan time tu memang agak surprise yeahh !
Rsa nak nangis nak balikkk Kedahh !! Sangat touching weyy ,
rasa bersalah pun ada .Korang ni agak agak laa.Taktahu nak
story part ini .Maluuu sangat malu .Korang buat macam itu
aku teringat kawan-kawan aku dekat semenanjung , giless ar.
Seriously touching.Apapun the best ! Tabik laa , menjadi.
Takmau dah cakap besar dekat rumet hahaha.
'sebotol jer air sabun farhana' .Okay dengan ini
aku tarik balik kata-kata aku.
Ayat kau Farhana 'THE BEST WOMEN WILL WIN'
Yeahh ! memang bangang kau menang.
Apapun terima kasih ketua segala dalang pada waktu malam
iaitu Aziman Fauzan dan sumber kewangan iaitu
Khairull Aziem Zakaria ! Pandai awak pilih pelakon pelakon.
Tahniah *dalam hati jaga turn anda pulak* !






Thankyou Khairull Aziem for the cake






Nampak permainan di situ
Imanina jagan gila kamera !




Thankyou Naim dan Faris bagi hadiah suruh aku masak haha xD

Yeahhh , thankyou so much Geng DPNT Sem 02 ! The Best lah korang.
Love you all . Hidup DPNT xD


Imanina dah semakin muda -.-

#sempat screenshot hat ini saja data lembap usiput pun mengikut jugak #
*video privasi ! Zaid kau sebar video siap kau !*

0 comments: