Khamis, 7 April 2011

SAYA RINDU AWAKK JUGAK !

erghhh ! gilaa kott aku nieh
tapy serius aku rindu dia jugakk
err , malu nak gtaw >< HAHA XD , taa ley blah an err , entah napa rasa macam aku SS =.= adakah YA ? HAHA , biaa err diri aku gilaa tahap cicakk RINDU KOE JUGAKK NGEK ! ;P awakk awakk , saie taa sehad doe ><
nakk ngacun jugakk heee~~

* awakk ! saya makan ingat awakk , tapi awak ?

* awak ! saya tido ingat awak , awak ?

* awak ! saya kena cakar kucing ingat awak , awak ?

* awak ! saya mimpi awak , awak ?

* awak ! saya makan piza ingat awak , awak ?

* awak ! saya saket ingat awak , awak ?

* awak ! saya pegi cityplaza ingat awak , awak ?

* awak ! saya benci ingat awak , awak ?

* awak ! saya happy ingat awak , awak ?

* awak ! saya sedih ingat awak , awak ?

* awak ! saya buad addmath ingat awak , awak ?

* awakk ! saya benci sangat number 5 , awak ?

* awak ! saya takk nak ingat full name awak , awak ?

* awak ! saya nakk lupakan emeil awak , awak ?

* awak ! saya ingat huruf vowel ada 4 jaa lagy satu tadak , awak ?

* awak ! saya rindu awak , awak ?

* awak ! saya ingat awak , awak ?

* awak ! saya nak say BYE , awak ?


HAHA XD , jawabb jawabb ehh soalan kaa ?
err , entahh paham paham jaa larh ;p
hahh ? ta paham laa tanyaa er
nanty sesat jalan pulokk ;p
merapu merapu , otak aku tengah gilaa
so , THE END SAY SORY :)

0 comments: