Jumaat, 4 Mac 2011

MANGKUK AYUN A.K.A 'H'








    ya allahhh , ya tuhankuu , hahaha 
tiba tiba tiba kannn kann aku aku err ter rindu dekat
        kau larhh mangukkk , ><
       kau patut bersyukur tau ! 
sebab apa ? because kepala otak aku niehh
teringat jugakk dekat kau , ! haha hahaha
weyyy rindu gilaa vavie kat kau haha
       kau dah sombong noh !
      rindu time aku gaduh dengan kau !
hahahaha memang takk bole belah arr !
mulut kau macam apa lagi ! kata akat mak aku
    macam macam hahaha
akhirnya last last kau mintakk maaf jugakk
tu pun bukan face to face kannn
     dalam ym jaaa kannn ?
 tapi is okeyy arr ko mau mntakk maap
               jugakkkk !
aq still takk puas aty coz ko mintakk
maap at dalam ym ! erghhhh 
nasibb ko dah fly g oversea haha
             selamat kann ;)
klau ko nak tau , aku takk pernah berdendam dengan ko
  walaupon ko alwyz kata at mak aq
       haha , cilex err pandai kata
pandai tanggung er bro takk kan nak
      jadikk pengecut kott , haha
ehhh ! rindu ar dah er facebook aq add
    ko remove aq padan muka aq kan ><
         tapi sokie err nasebb ko takk jaat
sangat haha , kalau aq block teruss wahahaha
qitu koe balek malaysia aq takk puaih usha muka ko
   kot laa kui banyak jerawat gatai kaa , haha
aq rindu er time kita gaduh ! haha 
  koe curikk buah kelapa rumah aq !
then , ko kianat pulokk ambek buah kelapa
  rumah aq p letak dalam longkang
lagy satu memang takk bole belah haha
  time kess ko kasi kasut bola at adek aq then
ko mintakk balek haha , disebabkan kes gaduh 
   nan aq adek aq jadi mangsa haha
weyyy , sory bro sory sangat
        memory aq still kuat
belom ada simptom nak nyanyuk g
      aq rindu ko mangkuk !
nama sory er secret secret haha
  tapi juz kawan jiran setaman 
       etoo jaaa , takk lebey
nanty koe balek jangan lupa taw
   jumpa aq haha 
tak payahh dok gatai nakk malu noh :)

0 comments: