Ahad, 2 Januari 2011

TAG . , TAG . , TAG

1. adakah anda rasa hot?
  >< err . , teda sehot anda

2. upload wallpaper yang anda gune sekarang
 ~ teda ade seyh

 3. apakah status anda ? 
 ~ mao ader BF cm KAMAL ADLI :)

4. ceritakan tentang diri anda ? 
~ seorg yg crazy , friendly , peminat boys over flower 

5. bila kali terakhir aku makan KFC ?
 ~  er . , mlm parents aku blek dari US

6. lagu paling latest aku dengar 
~ tentang perasaanku - irwansyah

7. ape yang anda buat selain menyelesaikan tag ni?
 ~ men wall to wall ngan arez n maisarah

8. selain nama sendiri, dipanggil nama apa?
 ~  , yah cermin , alang T_T 

9. siapakah orang no 1 kepada anda?
~ parents a.k.a frenz

 10. kata2 cinta yang pernah aku cakap ?
~ saya rindu awak pluz sayangs awak <33

11. gay or less?
 ~ ngox tol ar . , dua2x aku tedak !

12.ceritakan tentang blog anda ? 
~ nothing . , kosong jaa

13. nyatakan keunikan yang ada d blog anda ?
 ~ blog aku unik sgt ader pitce aku larhh

0 comments: